Lepotice z Ratitovca

Tele lepotičke spodaj so del pozno pomladnega planinskega pašnika na pobočju Ratitovca. Saj kaj več že skoraj ne morem dodati. Ratitovec sam mi leži tako zelo blizu (oziroma mi je vsaj nekoč ležal), da o njem ne vem povedati skoraj ničesar - vse se mi dozdeva samoumevno.




















Dan, ko smo ga letos prvič obiskali, je bil soparen in preveč vroč za konec maja. Mulčki so bili enkratni in če nam na samem vrhu ne bi grozile posamezne kaplje dežja, bi najbrž še dolgo raziskovali floro in favno okrog koče.

Pogled proti Triglavu pa je vsaj starejša dva pustil precej nesrečna. Težko je verjeti pripovedovanjem, da je v času, ko v dolini v dolgih hlačah nimaš kaj početi, na Kredarici še dobre 3 m snega - pogled tja čez pa je potrdil prav to. Nekako ne upam več, da bi mogoče letos uspela svojo mladino pripeljati na streho Slovenije. Tale Triglav nam nekako ni usojen - že nekaj let ne.















Komentarji

  1. Zares so lepotice in jaz danes že čisto opita z lepotami tvojega bloga ... samo na streho Slovenije pa me ne mika, nekako se čisto odlično počutim, ko imam ravna tla pod nogami in najbrž mi v veliki meri manjka v srcu ljubezni do "hribolazenja", čeprav pa nad lepoto fotografij kar osupnem in mi je užitek občudovati to lepoto izza ekrana :o)))

    VD

    OdgovoriIzbriši
  2. Hihi, za tale pogled na spodnji sliki ti ni treba na streho Slovenije - greš lahko samo do Ratitovca.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave