Kako pocrkljati mami ...

Ja s čokolado, a neeeeeee :)

Tole na sliki je ... ja, seveda - nekaj, s čimer se pri naši hiši da kupiti svojo mami, torej mene. Naj povem, da že kakšno leto ne kuham več štrukljev - nobenih štrukljev. Ta privilegij (seveda je privilegij - potem požanješ kup pohval in v hipu prazen krožnik) je prevzel moj pri prestolonaslednik in kuhani štruklji sedaj nastajajo le še pod njegovimi prsti.



Tale na sliki je čokoladen. Njamiiiiiii ... je bil, dokler ga ni zmanjkalo.





Komentarji

  1. Kakšnega razvajanja si ti deležna, vauuuu :o))) Kaj obstaja kak prijazen sladek virus s katerim se da koga tako okužiti, da ti pripravi takšno dobroto? :o)))

    VD

    OdgovoriIzbriši
  2. Če se prav spomnim, se je ta "virus" nekega dne pred več kot letom dni razširil nekako takole ... Za mano je bil en od tistih zoprnih dni, ki jih preživiš ob hektolitrih kave na neskončnih sestankih in ob vrnitvi domov sem bila utrujena, lačna, brezvoljna ... Sesedla sem se za mizo v kuhinji in bolj kot ne sama sebi izjavila "o, kaj bi jaz zdajle dala za ene skutne štruklje". Takrat pa me je presenetil S in izjavil "jaz ti jih naredim, če mi poveš kako" ... Ja, tako se je začelo.

    In še vedno traja :)))

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave