Pomlad na Slavniku :)

Ob tej priliki smo se družinsko naužili pomladi, ko je v naših krajih še vztrajalo nekoliko hladnejše vreme. Posnetki so s Slavnika - kjer sem bila prijetno presenečena, saj sem bila prepričana, da poznam že vse lokacije divjih narcis. No, pa jih očitno ne. Divje rastoče potonke so bile pa sploh zgodba zase - pravzaprav so me te gnale, da smo se družinsko odpravili proti Primorski. Dan nam je v zgodnjem majskem obdobju ponudil izjemno količino sonca, vetra, živalskih dogodivščin (in ne, ni bil to tako zelo obljubljan medved, ki je narisan na opozorilnih tablah v dolini, pač pa prijetno veliko hroščev in hroščkov), "fajn uležano" hribovsko primorsko joto in enkraten čas preživet skupaj z mojimi fanti.










Komentarji

  1. Veš kaj, da me je kar zamikalo to videti v živo ... danes zajemam te slikce s tvojega bloga z veliko žlico in nisem ravnodušna ob tem :o))) Mogoče pa nimam ravno kamna v srcu za hribe :o)))

    VD

    OdgovoriIzbriši
  2. Mmmmmmm, v glavi mi pleše igra besed :) Če res nimaš kamna v srcu, bi ti mogoče prav prišlo kamnito srce :)))
    Enega takih smo našli prav na teh pobočjih na tem izletu. Zdaj dela družbo magnoliji pred hišo.

    OdgovoriIzbriši

Objavite komentar

Priljubljene objave