Bomo zmogli, bomo ja …


Naj bojo danes na tapeti mulčki :)

Še pred nekaj leti se je naša vsakodnevna logistična jutranja zgodba začela pred vrati garaže z besedami
M: bomo zmogli?
mulčki: bomo ja!
In smo jo odjadrali vsak svojim dnevnim izzivom naproti. Dan za dnem, teden za tednom.

Ko se zdaj usedem za volan avtomobila, ne glede na to ali sem sama ali s sopotnikom, še vedno zamrmram »bomo zmogli« … ja, odgovor potem odzvanja le v mojih možganih – fantje so le redko še moji jutranji sopotniki oziroma je zjutraj le en sam, kadar je. Še vedno pa sama pri sebi ohranjam njihov prisrčen ritual, za katerega sem imela občutek, da nas »ščiti« na poti v nov dan.
Skupaj z »bomo zmogli« se mi v misli naselijo nedavne domislice mulčkov, ki mi rišejo nasmeh na obraz vsaj do prvega kaosa na cesti.

Nekaj takih:

Mulček: Mamiiiii, a ni super, danes je dan proti okupatorju!!!!
M: Kaj pa je to dan proti okupatorju?
Mulček: Hm, ne vem, ampak saj je vseeno, glavn, da smo doma, anede. Ampak kmal bo pa dan za delo, anede … Kaj bomo pa delali?


Mulček: Mami, a ti veš, da pri nas živijo tud taki, k imajo črno barvo kože?
M: Ja?
Mulček: Ja tko a ne, tud pri nas v Sloveniji smo različni – mamo take s črno barvo kože in take s kožno barvo kože …

Dva mulčka en čez drugega: Mami, a nama poveš kwa je zdej prou – a Kolesar Rex a Ko-mizar Rex?

Komentarji

Priljubljene objave